Jesteś niezalogowany
NOWE KONTO

Polski Deutsch

      Zapomniałem hasło/login


ä ß ö ü ą ę ś ć ł ń ó ż ź
Nie znaleziono żadnego obiektu
opcje zaawansowane
Wyczyść



Ostatnio dodane
znaczniki do mapy

rajaser
Hellrid
Hellrid
McAron
Hellrid
Termit
Termit
Parsley
moose
Rob G.
Parsley
Termit
Ireneusz1966
Hellrid
Hellrid
Hellrid
Zbigniew Waluś
FM
FM
FM
Termit

Ostatnio wyszukiwane hasła


Lista ostatnio skomentowanych zdjęć.
Kliknij na komentarz, aby na niego odpowiedzieć
1 2 3 4 5 6 7 8 9

Termit°

Adgar (2024-04-16 16:01:34) Być może jest to zdjęcie przedwojenne i łudząco podobne do przyciętego tutaj

Danuta B. (2024-04-16 16:39:06) Listowie osobliwie jednakie:).

Termit (2024-04-16 16:51:27) Racja bo mam kilka zdjęć a tu ewidentnie widać niemiecki szyld To było w 1938 roku



Termit°

jawc (2024-04-16 13:09:41) W nazwie obiektu należy dodać ul. Nadrzeczną, a także do niej most przypisać (na pierwszym miejscu).



Termit°

jawc (2024-04-16 13:03:55) Obiekt kładki należałoby także przypisać (i to jako główne przypisanie) do ulic, a nie tylko do rzeki..



Argestes°

W.W. (2006-09-26 11:56:31) Bardzo ładne światło. Ciekawe, jak kamieniarz zmniejszał i zagęszczał literki, w miarę jak stawało się jasne, że ma za mało miejsca...

StaszekM (2015-05-30 18:26:05) Było tutaj pochowanych około 30- tu żołnierzy/wiadomość od świadka ekshumacji/.

Stan (2019-04-08 18:28:22) Zmieniłem status pomnika na "nie istnieje". Przesunąłem znacznik we właściwe miejsce.

Janekc01 (2023-11-25 11:55:09) Mam dokładne i w 100% potwierdzone informacje na temat cmentarza. Leżało na nim 85 żołnierzy, w tym 80 Armii Czerwonej, 3 wojsk wewnętrznych NKWD, 1 Smiersz i 1 Ludowego Wojska Polskiego. Wbrew temu co pisało na tablicy ze zdjęcia - Wszyscy zginęli po wojnie, a cmentarz został ekshumowany w dniach 11-13 listopada 1952 na cmentarz żołnierzy Armii Czerwonej w Wałbrzychu. Mam nazwiska wszystkich leżących tam żołnierzy, mogę się tą listą podzielić jeśli ktoś chce.

Stan (2023-11-29 10:53:41) Oczekuję na odpowiedź w tej sprawie...

Janekc01 (2024-04-16 12:28:04) Mała poprawka do mojego poprzedniego komentarza. Na cmentarzu leżało 85 osób, z czego: 80 żołnierzy Armii Czerwonej 3 żołnierzy NKWD 1 żołnierz Smiersz 1 żołnierz LWP

Janekc01 (2024-04-16 12:29:09) Pierwsze pochówki na cmentarzu odbyły się w dniach 10-12 maja 1945. Ostatni w roku 1946.



Keco°

chrzan233 (2024-04-16 11:37:44) Wygląda na mniejszy dubel:



Zbigniew Waluś°

Hellrid (2024-04-15 17:55:15) Niestety nie odnalazłem gdzie była Muehleberg, Stockgasse, Sudetendeutsch Strasse, Teichstrasse (najprawdop. gdzieś przy obecniej Kościelnej, za zamkiem, tam znajdował się Schlossteich), pozostałe zostały rozpracowane i dopisane. Sprawdziłem i dopisałem nowe ulice.

Zbigniew Waluś (2024-04-15 19:17:16) Bez planu miejscowości się nie obejdzie..



Zbigniew Franczukowski (bynio)°

Hellrid (2024-04-15 17:58:04) Czy obrazek miał jakiś podpis?



maras°

Hellrid (2024-04-15 17:37:51) Ulica Waryńskiego, nie Warszawska (za plecami fotografa). Dopisze wszystkie ulice archiwalne, bo mam dokładną mapę Międzylesia.



J. Budziński z Kłodzka°

Zbigniew Waluś (2024-04-14 18:08:18) To chyba nie jest ten jaz....

Zbigniew Waluś (2024-04-14 18:11:58) Wydaje mi się, że ten



Zbigniew Waluś°

Zbigniew Waluś (2024-04-11 20:09:48) Za kilka dni te samosiejki zostaną wycięte. Dziś spotkałem firmę w Stójkowie, która ma oczyścić z drzew i drzewek tor kolejowy do Lądka. Jest nadzieja, że po 20, no może po 22 latach zawita u na kolej. Co na to nasz specjalista od stalowych rumaków - Moose, znasz jakieś szczegóły...

moose (2024-04-13 20:52:25) Na razie to przygotowania do inwentaryzacji geodezyjnej i geologicznej. O ile planów nie pokrzyżują zmiany w zarządzie UMWD -> DSDiK, to pociągi powinny wrócić na linię 322 w 2026 r.

Zbigniew Waluś (2024-04-13 20:59:50) Teraz znalazłem. "Radni sejmiku dolnośląskiego uchwalili w grudniu budżet na 2024 rok. Ujęto w nim rewitalizacje linii kolejowej z Kłodzka przez Lądek-Zdrój do Stronia Śl. Wskrzeszenie nieczynnej trasy dla ruchu pasażerskiego ma kosztować ponad 110 mln zł. Ruszają właśnie prace projektowe, a pierwsze szynobusy Kolei Dolnośląskich pojawią się na torach pod koniec 2025 roku". Ode mnie: Twój termin chyba bardziej realny....

moose (2024-04-14 09:20:32) Uzupełniłem opis linii o perypetie związane z podjęciem decyzji o jej wskrzeszeniu.


1 2 3 4 5 6 7 8 9